Etin Cinsel Politikası

Carol J. Adams - Etin Cinsel Politikası


BİRİNCİ KISIM

ETİN ATAERKİL METİNLERİ

Pazarlama her zaman özel bir amaca sahip olmalı ve belirli bir üründen söz etmelidir.

Yanlış: “Başka bir şey ister misiniz?”

Zayıf: “Kahvaltılık bir şeye ne dersiniz?”

Daha iyi: “Harika jambon dilimlerimiz var Bayan Smith, tam kahvaltılık. En doğru seçim.”

Yüz ifadesini izleyin ve eğer ilgi göstermezse şöyle söyleyin:

“Ya da belki yarın kahvaltıda taze domuz sosisi yemek istersiniz.”

Bu yöntem onun ilgi ve dikkatini tek seferde bir tek ürün üzerinde toplar ve kahvaltı için bir çeşit etin gerekli olduğunu yalın bir biçimde ima eder.

Hinman ve Harris, The Story of Meat

Başrahibe, Fransız et pazarındaki tüm diğer tedarikçilere çelmeyi takmıştı. Etini kancada uzun süre bekletmez, her zaman istediği ücreti almayı başarırdı. Burada etler hiç bozulmazdı. Etinizi kendi beğeninize göre hazırlatabilirdiniz ve bir parça eti bölmenize dahi gerek kalmazdı. Eğer böylesinden hoşlanıyorsanız kendi kuzu ya da koyununuzu kendiniz öldürebilirdiniz. Onun sürüsü en iyi durumda ve her zaman şişe geçirilmeye hazırdı. İçlerinden biri ıskartaya çıktığı zaman çayıra salınır, açık artırmayla satılır ya da özel sözleşmeyle elden çıkarılırdı ama ne olursa olsun bir daha kapıdan içeri sokulmazdı. Sonuç olarak çürüme, atsineği, ruam hastalığı ve mallara özgü diğer hastalıklar buralarda genellikle bilinmezdi.

Bir 19. yüzyıl genelev rehberinden


Carol J. Adams - Etin Cinsel Politikası







Share this article :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 
SUPPORT / DESTEK : ATLAS
Copyright © 2014 ATLASİZM