ERKEK TİPLERİ

Achim Schwarze - 256 Erkek Tipi


V- TERKEDİLMİŞLER

Birdenbire yalnız kalmıştır. Kaybettiği kadını için tazminata ve kendisi için de teselliye ihtiyacı vardır. Yoksa onlar kadın yağmacılığının gönüllü kurbanları mıdırlar?

22- Karısı Evde Olmayanlar

Eskimiş karısı herhangi bir sebepten dolayı evde değildir. Yupii. Bu ne demek: Herşey telafi edilecek, herşey. O anda onun için hiçbir şey farketmediği için sizi seçer ve karısı hastaneden çıkana kadar sizinle yakından ilgilenir, sonra... “Beni tanıyor musun?" “Yahu, gözüm bir yerden ısırıyor ama kem küm yani.”

23- Boşanmışlar

Ah, o pasaklı kadının ona yaptıklarını bir bilseniz. İnanılacak gibi değildir ama inanırsınız çünkü bu yolla bu tiplerin yakınmalarını en kısa süreye indirmeyi umarsınız... günde 3 saatçık.

O pasaklı, bayağı, o hayatının yanlış kararı, tipik, iğrenç, çıkarcı, ilkel karısı yok mu, ah, ah... Ve siz de - ki bu dikkatli tipler bunu bir süre sonra anlarlar - bir kadınsınız da. Bunun anlamı şudur: Siz de aynı o pasaklı kadın gibisinizdir, kadın değil misiniz hepiniz aynısınızdır.

Onu hemen mahkum etmeyin, evliliğini korumak için her şeyi yapmıştır o. Sonra çocukları, zaten karısını - o pazar gününe kadar - boğazlamadıysa bunun sebebi çocuklarıdır. Sonra birden karısıyla geçirdiği unutamadığı anları hatırlar ve sonra, ağlar.

24- Dullar

Mutlaka vardır düşerdeki kadın. Mükemmel eş, hatasız, belasız. Tek dezavantajları biraz durgun olmalarıdır. Ama ev onun sayesinde her zaman bir mutluluk yuvasıdır. Ta ki güzel bir pazar günü..."Hayır dokunmayın, karıcığım, bir taneydi, geçmişte, mesela biz şeylen... Yani
14 sene önce, biz şey..."

Achim Schwarze - 256 Erkek Tipi


Bir sonraki bölüm hazırlandığında linki burada olacaktır.




Share this article :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 
SUPPORT / DESTEK : ATLAS
Copyright © 2014 ATLASİZM